18 Februari, 2011

bernafas sebentar...

Assalamualaikum w.b.t..

wah...baru aku dapat bernafas sikit minggu ni...setelah mengharungi dua minggu yang agak sibuk dengan presentation dan pelbagai project2 yang membolehkan aku GRADUATE ON TIME..harap2 dapat aku graduate on time...begitu juga kawan2 aku...dapat kah kami konvo same2 nanti...amin...

baru aku dapat membuat hobi aku yang agak terbengkalai kebelakangan ni...huhu...semalam lepas habis presentation project Marine,terus kawan aku,pak atan ajak pergi buat photoshoot sikit kat Mutiara Rini..so,aku pun ajakla budak2 kelas aku untuk jadi model...biasala,kami ni bukan jurufoto profesional..,so gambar pun takdela lawa sangat...ini adalah hobi kami ye...kini 4SGS dah ada 3 orang yang ada kamera seangkatan dengan aku...cuma aku seorang je pakai CANON...dua orang lagi pakai NIKON...huhu...takpe,orang kate,yang penting skill..kamera hanya sebagai pengantara...fuh,ayat nak sedapkan hati...huhu...so,tengokla sendiri gambar2 yang ada ni...kalau nak tengok lagi banyak,leh la tengok kat sini ye...thanks kepada model kami iaitu akid, azwa, rhushal dan juga ain...


kat taman Mutiara Rini...


pak atan melayan perasaan...huhu


termenung ke kak??ni rhushal...

yang ni azwa...

yang ni plak gadis blog@akid...huhu





mengintai??hehe

yang duduk tu plak ain...(diela yang paling pemalu sekali...yeke??hehehe)

jurufoto tengah beraksi...aku tak dapatla nak masuk gambar kan..huhu..

ok,hari sabtu ni nak pegi tengok PESTA LAYANG-LAYANG kat pasir gudang...jomla pergi kalau ada kesempatan ye!!

p/s :: minggu depan ada 2 test pula...kena merajinkan diri ni...huhu

3 ulasan: