18 Mei, 2011

Selamat Sudah...

Assalamualaikum w.b.t..

Alhamdulillah syukur ke hadrat ilahi...perjalanan aku dari UTM skudai ke kedah da selamat pun...tak pernah aku drive dalam 1 hari dari selatan ke utara...nasib baik bukan pegi perlis..huhu..perjalanan aku dari skudai bermula dari jam 12 tgh hari dan sampai di kl dalam jam 5 ptg...slow tak aku bawak kereta??huhu...keselamatan tu penting...tapi kereta aku pula ada masalah sikit..tayar depan belah kanan macam ada pancit halus..so,setiap R&R aku kena berhenti isi angin tayar sebab kalau flat tayar tu,nk kene menukar tayar pula...nasib baik perjalanan tak banyak masalah..dengan barang aku yang penuh satu kereta*kene tumpang kereta kawan aku lagi tu*..memang rasa kelakar pun ada..huhuhu

aku dengan kawan2 aku duduk lepak kat rumah aku kejap kat kl untuk turunkan barang aku dan tinggalkan kereta kesayangan kat rumah...lepas tu aku drive pulak kereta kawan aku pegi kedah bermula jam 8.30 mlm..dalam perjalanan hujan pula lebat gila2!!!aku da risau gila sebab tak nampak line jalan lepas tu pula kereta pun tak banyak..tak boleh buat guide lampu kereta orang lain...tapi Alhamdulillah takde apa yang berlaku kepada aku dengan kawan2..perjalanan kami singgah di R&R Sungai Perak sekejap dalam pukul 11 malam..lepas tu terus gerak hantar kawan aku pula kat parit buntar n then sambung perjalanan ke kedah pula..akhirnya sampai la kat rumah kawan aku kat sungai petani jam 2 pagi waktu malaysia..huhu..perjalanan tiada masalah langsung..

lepas ni aku nak pegi rumah makcik aku kat merbok pula..nak jumpa anak buah aku yang da lama tak jumpa da..die pun mesti da rindu kat aku..huhu..lepas tu hari khamis bergerak ke MATRIK PERLIS pula!!!menabur bakti kepada matrik perlis sebelum start bekerja..nanti kalau da start dapat kerja,memang tak dapat nak join jd AJKO kat matrik perlis pula..ok,semoga perjalanan ku di permudahkan walau kemana jua...

p/s :: doakan aku dapat interview kerja n kerja sekali cepat2!!v(^^,)v

1 ulasan:

  1. hopefully,abg dapat keje yg sesuai ngan klayakan abg k...lina doakan abg sukses!!!
    insyaallah...

    BalasPadam