03 Mei, 2011

Hidup Tak ProDukTiF!!

Assalamualaikum w.b.t..

waaaarghhhhh!!!!!!!!!!da dua tiga hari ni hidup aku tak PRODUKTIF betul...tido lewat,bangun pun kompem lewat...bangun tido pun bukan study pun..buka laptop mengadap FB pastu cari cerita baru kat SYOK...hahaha...memang membuang masa dengan baik betul...huhu...ni nak cerita,semalam aku memasang impian untuk tido awal pastu nak bangun awal...tapi lain pula jadinya...pukul 3am semalam aku tutup laptop,terus pergi terbang ke tilam kesayangan...tutup mate,tapi tak boleh lelap gak...adoi...pusing2 atas katil tu untuk dapat mood tido...pusing punye pusing, tengok henset,da pukul 4.30 da pun...rupe2nye da sejam setengah aku guling2 atas katil tak boleh tido...nak kate tak bace doa tido,da bace da...tak boleh lelap juga...pelik aku....last2 lepas subuh gak baru aku tido...da tido lepas subuh,faham2 la bangun pukul berapa...huhu...



yang aku ingat,pukul 9 lebih pagi tu bonda kesayangan call...saje nak tanye aku ada exam ke tak arini...nasib baik dapat cover suara bangun tido..hahahaha...mak saja call nak bagitau yang keta UNSER kat rumah ada problem pula...macam2 la masalah unser tu...tetibe pula temperature kereta tu naik cepat je...rupe2nye ade paip yang bocor sikit...kenela tukar gak sebelum melarat...biasela,kereta lama mesti ada masalah...harap2la kereta aku nanti takde masalah waktu nak balik KL...Haaaa...cakap pasal kereta,tak pernah pula aku cerita pasal camne aku dapat kereta aku kan???

aku ni kira bernasib baikla sebab dapat kereta FREE je daripada AYAHANDA tersayang and also mak tiri aku la...di sebabkan mak tiri aku ni nak beli kereta lain,aku pun masuk LINE la cerita pasal kereta...akhirnya bapak aku pun bagi kereta WIRA lama ni kat aku...memang banyak da duit aku habis kat kereta ni...bukan pergi modify pelik2 ye...tapi untuk baiki kereta lama ni...aku akan jaga kereta ni sebaik mungkin selagi aku termampu...bukan senang nak dapat kereta free ni...hehehe...takpe2,jaga je kereta ni...manala tau nanti boleh berubah jadi BMW ke kereta aku ni...hahahahaha...



inilah kereta aku bersama tuannya...kacak juga tuannya...hahaha...

okla,saje je nak update apa yang berlaku hari ni dengan cerita sikit pasal kereta aku ni...bukan kereta mahal pun boleh bangga2...ini je yang termampu...bersyukur dengan apa yang ada..betul tak kekawan??ok,sekarang ni tak tido lagi nak mengedit PSM yang akan di hantar esok utk 2nd reader...moga2 dipermudahkan segala perjalanan...jom jadi rajin!!


p/s :: dengan ini aku berjanji,akan menjadi lebih produktif menjalani sisa2 kehidupan sebagai pelajar tahun akhir di UTM TERCINTA ni!!!jom jadi produktif!!!v(^,^)v

4 ulasan:

  1. ceyh..
    sisa2 khdpn xbleh blah..
    aisehman, jeles! -.-'

    BalasPadam
  2. huhu...yela...pasni da nk kuar UTM da...jgn jelez..nnt korg pun akan merase2 nk abiskan sisa2 kehidupan kat utm ni...huhuhu

    BalasPadam
  3. lmbt g! muga2 2thn je la g kn.. hahaha..
    tp, nti mstey rndu moment kat sini kan?
    :(

    BalasPadam
  4. hahaha..
    abg aril...
    xleh bla ayat "kacak juge tuannye"
    msok bakul ag r 2..hahaha
    juz joke ya bro!!!!

    BalasPadam